Vi sørger for din tryghed

Med vores abonnement, kan du være sikker på at dit anlæg producerer – ellers kontakter vi dig.

Vi overvåger dit anlæg, kontakter dig ved manglende produktion og kommer gratis ud og fejldiagnosticerer, hvis nødvendigt. 

Derudover har du adgang til fuld telefonisk support vedrørende dit solcelleanlæg.

Du får din egen bruger på vores Solcelle Portal, hvor du bl.a. kan se servicehistorik udført af os, din egen notesbog, købt/solgt strøm og vores Vidensbank.

Læs om alle fordelene som er forbundet med abonnementet her på siden. 

Solcelle Abonnement

49
Kr
Pr. Måned
  • Overvågning af din inverter
  • Gratis fejldiagnosticering
  • Fuld Support
  • Adgang til Solcelle Portalen
  • ... Og meget mere
Overvågning

Overvågning af dit solcelleanlæg

Vi overvåger dit solcelleanlæg og kontakter dig ved uregelmæssigheder i produktionen

Fejlsøgning

Gratis fejldiagnosticering

Vi kommer gratis ud og fejldiagnosticerer ved fejl på dit solcelleanlæg

Bruger på solcelle portalen

Adgang til Solcelle Portalen

Du får din helt egen bruger på vores digitale platform Solcelle Portalen, som har flere funktioner

Fuld support

Fuld support til dit solcelleanlæg

Du får fuld telefonisk support på dit solcelleanlæg indenfor vores åbningstider

opdatering og indstilling af inverter

Opdatering/indstilling af din inverter

Vi hjælper dig med at holde din inverter opdateret, samt at indstille den rigtigt efter behov

Rabat

10% rabat på vores shop og arbejdstimer

Du får 10% rabat på hele vores shop, samt evt. arbejdstimer der forekommer. (Tilbudsvarer undtaget)

Mikkel arbejder

Vi holder øje med dit solcelleanlæg

Vores system holder hele tiden øje med dit solcelleanlæg. Systemet reagerer helt automatisk, hvis dit anlæg stopper med at producere.

Hvis det sker, kontakter vi dig og fortæller dig om situationen. 

Vi kommer gratis ud til dig og finder ud af hvad problemet med dit anlæg er, og kommer med et helt uforpligtende tilbud på en løsning.

Herefter bestemmer du selv om du vil gøre brug af os eller anden tekniker, til at løse problemet. 

Hvad siger vores kunder om abonnementet?

"Efter lidt søgen fandt jeg firmaet Dansk Solcelleservice ApS og kontaktede dem for at finde ud af, om de kunne hjælpe mig. Jeg fik Jens-Ebbe i røret og jeg fik meget hurtigt følelsen af at være i gode hænder. Han havde stor viden, tog sig god tid til at forklare mig om min inverters tekniske fejl og han fortalte mig grundigt om mulige løsninger."
Chanette Føli
Privat Solcelleejer
"Den estimerede levetid for invertere er 10 til 12 år og det betyder for mit anlæg, at det er ved at være tidspunktet hvor jeg kan forvente at skulle udskifte inverteren. Derfor har jeg valgt at tegne et abonnement ved Dansk Solcelleservice. Abonnementet giver mulighed for at mit anlæg kan overvåges af Dansk Solcelleservice samt fri support. Har ved en tidligere lejlighed været i kontakt med Dansk Solcelleservice for at drøfte opsætning af et batteri til solcelleanlægget og vurderer firmaet som meget troværdigt. Er glad for den tryghed som mit abonnement giver mig og synes at 50 DKK om måneden er en god investering."
Carl Bengt
Privat Solcelleejer
"Vi har som sådan ingen interesse i alt det tekniske omkring anlægget og hvad det kan, det skal bare køre. Abonnementet var en nem måde at få kvalificeret support og overvågning, der kunne dække vores behov og som vi kunne betale os fra til en attraktiv pris, på lige fod med alle mulige andre forsikringer og serviceordninger for ting man køber eller ejer, da ingen af os har den tekniske interesse i anlægget og gerne vil prioritere vores fritid på andet. Anlægget virker som regel og det er nemt at kontakte jer når der er noget med det og så finder i ud af hvad der driller og løser det, og vi skal ikke gøre noget eller sætte os ind i en hel masse, så tak for det 😉"
Hanne & Jørgen Madsen
Private Solcelleejere
Mobile device frame
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen
screenshot af solcelle portalen

Få overblik med Solcelle Portalen

Med vores abonnement får du din helt egen bruger på Solcelle Portalen. Vores digitale platform hvor du kan samle og holde styr på alt vedrørende dit solcelleanlæg. 

Log ind på din egen bruger og få adgang til funktioner som digital servicebog, personlig notesbog, overblik over købt/solgt strøm og adgang til vores stadigt voksende vidensbank. Solcelle Portalen er inkluderet i alle vores abonnementer.

Ofte stillede spørgsmål om abonnementet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Hvis dit solcelleanlæg stopper med at producere, får vi en melding fra vores system om at der ingen produktion har været i 24 timer. Herefter går vi ind og kigger på dit anlægs data, hvor vi vurderer om den manglende produktion skyldes en fejl på anlægget.

Hvis dette er tilfældet, kontakter vi dig og fortæller dig om situationen. Hvis ønsket, laver vi en aftale hvor vi omkostningsfrit fejlsøger på dit anlæg, og giver dig en forklaring på hvorfor dit anlæg ikke virker som det skal. Herefter kommer vi med et uforpligtende tilbud på hvad det vil koste at få lavet hos os.

Du bestemmer selv om du vil benytte os til at få lavet fejlen, eller om du vil bruge tilbuddet til sammenligning eller andet, hos anden installatør.

Solcelle Portalen er vores helt egen Portal, der gratis følger med i abonnementet. Inde på Solcelle Portalen får du adgang til flere forskellige funktioner, som du kan gøre brug af.

Du får bl.a. adgang til en personling notesbog hvor du kan oprette noter på dit anlæg, samt tilføje relevante filer og billeder. Derudover får du adgang til en digital servicebog, hvor alt din servicehistorik vedr. dit solcelleanlæg vil komme ind, forudsættet at servicen er udført af os. Du kan også se et overblik over din købte og solgte strøm, samt læse forskellige artikler og vejledninger i vores stadigt voksende Vidensbank. 

Du kan læse meget mere om Solcelle Portalen her.

For at kunne give dig alle funktionerne i abonnementet, skal vi bruge din fuldmagt fra Energinet. Denne skal vi bl.a. bruge for at kunne overvåge dit anlæg og kontakte dig ved manglende produktion, og for at kunne vise dig din købte og solgte strøm.

Vi behandler alle dine data forsvarligt og anvender dem kun i forbindelse med vores abonnement.

Du kan læse mere om vores persondatapolitik her.

Vores vurdering er måske. Det giver mening, hvis de første 2 års garanti er udløbet, da du gennem vores abonnement får gratis fejlfinding og dermed  og  Garantien på dit anlæg dækker i de fleste tilfælde “kun” materialerne/komponenterne der skal udskiftes, og et tilskud til en evt. reparation. Det er altså oftest på egen regning at der bliver fejlsøgt, for at finde ud af hvor problemet stammer fra, og om der overhovedet er mulighed for garanti. Gratis fejlsøgning er inkluderet i vores abonnement og passer derfor rigtig godt sammen med garantien. Derudover har vi beskæftiget os med mange garantisager og står klar med rådgivning og vejledning hertil, for vores abonnenter.

Vi mener altså, at du med en kombination af vores abonnement og garantien på dit anlæg, er rigtig godt dækket ind. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Nej. Du binder dig på ingen måde ved at have et abonnement hos os, da du kan opsige det måned til måned. Vi har ingen bindingsperiode og det står frit for dig, om du vil opsige dit abonnement til den kommende måned. 

Nej. Vi kan desværre ikke være tilgængelige alle døgnets 24 timer, men du kan ringe eller skrive til os i vores åbningstider mandag – torsdag 8-16 og fredag 8-14, hvor du vil få hurtigt svar på dine spørgsmål eller problemstillinger. Vi sigter efter at løse dit problem hurtigst muligt, dog er løsningstiden afhængig af hvilket problem du kontakter os med.

Det korte svar er, ja. Du kan godt have abonnementet hos os uden at give din fuldmagt, men flere af funktionerne i abonnementet vil være utilgængelige. Vi kan bl.a. ikke overvåge dit anlæg, vise din købte og solgte strøm eller kontakte dig hvis produktionen ikker kører som den skal. 

Abonnementet fungerer altså bedst med en underskrevet fuldmagt, men nogle af funktionerne og fordelene vil stadig være tilgængelige, uden.

Ja, det kan du godt. Det koster dog 49,- pr. anlæg du tilføjer. 

Hvert anlæg vil få sin separate servicebog og notesbog inde på Solcelle Portalen, sådan at det er muligt at holde dem adskildt. 

Skriv endelig hvis du har spørgsmål

Vores abonnementsløsning er helt ny og vi er derfor klar over at der kan være mange uafklarede spørgsmål fra jer. 

Vi står derfor selvfølgelig til rådighed for at svare på alle de spørgsmål i har.

Du kan enten ringe til os på 30 70 16 26, eller skrive en besked i kontaktformularen her. 

Vi vender tilbage med et svar hurtigst muligt.

Support

Skriv til os

Skriv endelig hvis du har spørgsmål

Vores abonnementsløsning er helt ny og vi er derfor klar over at der kan være mange uafklarede spørgsmål fra jer. 

Vi står derfor selvfølgelig til rådighed for at svare på alle de spørgsmål i har.

Du kan enten ringe til os på 30 70 16 26, eller skrive en besked i kontaktformularen her. 

Vi vender tilbage med et svar hurtigst muligt.

Support

Skriv til os